Blue Lab Digital Marketing Workshop

Ένα ακόμα workshop δικτύωσης πραγματοποιήθηκε επιτυχώς από το Blue Lab την Τρίτη 13 Ιουλίου 2021 και αυτή τη φορά στο επίκεντρο της συζήτησης βρέθηκε το ψηφιακό marketing. Τι είναι το digital marketing, τι απαιτείται για να φέρει αποτελέσματα και πoια είναι τα σημεία εκείνα που πρέπει να προσέξει μια start-up ξεκινώντας, ήταν μερικά μόνο από τα ερωτήματα που απαντήθηκαν στο 11o workshop δικτύωσης του Blue Lab.

Το workshop ξεκίνησε με μια σύντομη εισαγωγή στο digital marketing από τον Στέφανο Οικονομίδη, SEO και Marketing expert, o οποίος και εστίασε την εισήγηση του στη σημασία που έχει για τις επιχειρήσεις – ιδιαιτέρως τις νεοφυείς - η δημιουργία μιας σωστής ιστοσελίδας, καθώς αυτή θα αποτελέσει το βασικό εργαλείο για την ανάπτυξη του ψηφιακού τους marketing. H απαραίτητή προετοιμασία (ανάλυση κοινού, κατανόηση αγοράς, positioning και branding), o κατάλληλος σχεδιασμός (περιεχόμενο, keywords, αυθεντικότητα) αλλά και η σωστή και στοχευμένη προώθηση (SEO, Social Media, Mail marketing, Digital Ads) αποτελούν βασικά στοιχεία στα οποία θα πρέπει να εστιάσει μια εταιρεία που θέλει να αναπτύξει μια ολοκληρωμένη αλλά και επιτυχημένη στρατηγική ψηφιακού marketing.

Ο Maddy Argawal, Saas Sales & Marketing Expert αναφέρθηκε στην αναγκαιότητα πειραματισμού με τις τεχνικές του ψηφιακού marketing προκειμένου η εκάστοτε εταιρεία να μπορέσει να εντοπίσει τα εργαλεία και τους τρόπους που ανταποκρίνονται στις δυνατότητες και το κοινό της. Όπως σημείωσε κατά την ομιλία του, είναι πολύ σημαντικό για μια εταιρεία μέσα από τον πειραματισμό να μπορεί να αντλεί και να επεξεργάζεται σωστά στοιχεία προκειμένου να αντλήσει ωφέλημα συμπεράσματα που θα την οδηγήσουν πιο κοντά στον στόχο της.

Την ανάγκη κατανόησης τόσο της γλώσσας του εκάστοτε ψηφιακού εργαλείου αλλά και των χρηστών του, τόνισε η Ελιάννα Τζοβαιρή, Manager partner του digital 1st agency Cambo. Μέσα από 3 διαφορετικά case studies κατέστη σαφές πως μια προωθητική καμπάνια μπορεί να είναι εξαιρετικά επιτυχημένη και αποτελεσματική, εφόσον από πίσω της υπάρχει, όχι ένα μεγάλο budget, αλλά μια καλή ιδέα, σωστή χρήση των προσφερόμενων ψηφιακών μέσων και συστηματική ανάλυση του κοινού που η εκάστοτε εταιρεία στοχεύει να προσεγγίσει.

Τέλος, ο Αντρέας Ζερκούλης, συνιδρυτής της start-up Μadame Paw, κατέθεσε τη δική του εμπειρία παρουσιάζοντας πως η εταιρεία, χρησιμοποιώντας μια έξυπνη ιδέα στα social media, κατάφερε να κερδίσει το κοινό από τα πρώτα της κιόλας βήματα αλλά και να αξιοποιήσει την ανταπόκριση του κοινού για να επιβεβαιώσει τον σχεδιασμό της και να αξιολογήσει τα επόμενα βήματα της.