top of page

6o Workshop Δικτύωσης: Pivoting

Το λεγόμενο Pivot ή αλλιώς «δομημένη αλλαγή πορείας» μιας επιχείρησης αποτέλεσε την θεματική με την οποία καταπιάστηκε το 6ο Workshop δικτύωσης του Blue Lab.


Μπορεί η αλλαγή να φαντάζει αδιανόητη για τις επιχειρηματικές ιδέες που μόλις ξεκινάνε τα βήματα ωρίμανσης τους, αλλά όπως επισημάνθηκε και κατά τη διάρκεια της συζήτησης είναι μάλλον αναγκαία προκειμένου η επιχείρηση να «βρει» τα πατήματα της και να συνεχίσει την πορεία της με σταθερότητα. Πότε και πως όμως πραγματοποιείται αυτή η αλλαγή, πως αποφασίζεται και από ποιον, για τι είδους αλλαγή πρόκειται και πως κανείς την διαχειρίζεται ήταν μερικά από τα θέματα που τέθηκαν στο workshop από τους προσκεκλημένους ομιλητές, ξεκινώντας έτσι έναν πολύ ενδιαφέροντα διάλογο που σίγουρα έδωσε στους συμμετέχοντες τροφή για σκέψη.


Στο πρώτο μέρος του workshop αναλύθηκαν από τον κ. Σταύρο Λουνή Senior Research του ELTRUN - E-business Research Center του ΟΠΑ η έννοια του Pivoting, οι πιο διαδομένοι τύποι Pivoting αλλά και το πολύ σημαντικό ζήτημα του timing. Στη συνέχεια η πανεπιστημιακή υπότροφος του ΟΠΑ Αντωνία Λαμπάκη αναφέρθηκε στην αντίσταση των επιχειρήσεων απέναντι στην αλλαγή και τις στρατηγικές καταπολέμησης της.


Στο δεύτερο μέρος, δύο εκπρόσωποι επιτυχημένων start up, ο Σωκράτης Χαρίσης της Quintessential και η Δάφνη Τσεβρένη της Clio Muse, κατέθεσαν τις προσωπικές τους εμπειρίες - μέσα από την διαδρομή της επιχείρησης τους- επισημαίνοντας τις αλλαγές που κλήθηκαν να κάνουν στην πορεία αλλά και τα αποτελέσματα αυτών, όπως αποτυπώνονται στη θέση της επιχείρησης τους σήμερα.


Μέσα από την συζήτηση που πραγματοποιήθηκε οι συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία να κατανοήσουν περισσότερο την έννοια του Pivot και να διακρίνουν τα στοιχεία αυτά που μπορούν να ευνοήσουν την υλοποίηση του όπως η σύμπνοια της ομάδας ή η ικανότητα «ανάγνωσης» των δεδομένων της επιχείρησης .



bottom of page